Saturday, 21 June 2014

Accent Nail Saturday

Isti lak na svim noktima mi često dosadi, pa često radim neki jednostavan nail art na jednom noktu, a pošto ih lakiram više puta sedmično, mislila sam da bi bila dobra ideja da bar jednom sedmično slikam ono što sam radila na noktima i objavljujem to subotom.

Danas je to jednostavan Leopard Print za koji treba malo vremena i svega tri nijanse laka, koje vjervatno svi imaju.



Postupak:
















Koristila sam:

1. Gabrini Elegant: 342
2. Essence Nude Glam: 06 cookies & cream
3. Flormar True Color: 027

6 comments:

  1. Supeeeer ! Sviđaju mi se ovi postovi, volim vidjeti razne manikure :-)

    ReplyDelete
  2. Ovo mi se uvijek svidja kad vidim kod nekog, ali ja nemam strpljenja da crtam bilo sta :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj naljepnice, Essence izbacuje u skoro svakoj kolekciji neke sa zanimljivim printovima :)

      Delete
  3. super su noktići :D ja isto volim svašta crtati po svojima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni samo ovako ne dosade nakon dva dana :)

      Delete