Thursday, 19 June 2014

Avon Planet Spa maske za lice

Avon Planet Spa maske za lice su prve maske koje sam probala i jedine koje uvijek koristim, s tim što s vremena na vrijeme kupim Nivea, Afrodita i Balea maske koje se mogu naći u pakovanjima za jednu upotrebu, čisto da prekinem rutinu.


Ne volim da gomilam ovakve proizvode, jer ih ne koristim svakodnevno, pa mi zbog toga traju dugo, ali čim nađem novu Avon damu, naručiću još neku masku iz ove linije, pošto je ova zelena već pri kraju. U međuvremenu su im promijenili ambalažu i moram priznati da je nova mnogo ljepša od ove, ali sastav je ostao isti, što je najbitnije.

Moja koža lica je mješovita (nos i čelo su masni, ostatak normalan) i u mojoj rutini njege lica mi odgovara da ih koristim po jednom sedmično svaku.


 Hidratantna maska za lice s maslinovim uljem

Šta piše?
"Revitalizira kožu i vraća joj prirodnu razinu vlažnosti, čineći je mekom, glatkom i blistavo zdravom"

Upotreba:
"Jednomjerno nanijeti na čistu kožu. Ostaviti da djeluje 20 minuta, zatim isprati toplom vodom"
 
Sastojci:

Šta ja kažem?
Maska ima teksturu gela i osjetim da hidrira i pomalo hladi kožu od momenta kad je nanesem. Koristim je jednom sedmično, kada osjetim da mi je koža umorna i pomalo suva, ili nakon nekog jačeg pilinga, jer umiruje kožu i vraća joj zdrav izgled.
Jedina stvar koja mi smeta kod ove maske je miris koji je prilično jak i na koji se naviknem tek poslije nekih 5 minuta. Nespretna sam u opisivanju mirisa, ali definitivno ne miriše na maslinovo ulje, kako bi se moglo pretpostaviti po nazivu.
Ako izuzmem miris, koji je uvijek subjektivna stvar, preporučila bih masku svakome ko traži nešto za hidrataciju po prihvatljivoj cijeni.


Maska za lice s mineralima Mrtvog mora

Šta piše?
"Apsorbira masnoću s kože i ujedno eliminira pore, čineći kožu mekom, glatkom i blistavo zdravom"

Upotreba:
"Nanijeti na čistu, suhu kožu. Ostaviti da djeluje 5-10 minuta, zatim temeljito isprati. koristiti 1-2 puta tjedno"

Sastojci:


Šta ja kažem?
Tekstura je gusta i nakon nekog vremena na koži promijeni boju u svjetliju sivu. Koristim je jednom sedmično za sužavanje pora i kada primjetim da mi se koža masti više nego inače. Na licu je držim nekih 15 minuta.
Pošto je od blata, malo teže se skida samo vodom, pa za to uglavnom koristim čist peškir namočen toplom vodom. Nakon upotrebe, lice je čisto i veoma glatko i njegovano na dodir. Ukloni sav višak masnoće i ostavi lice zategnutim, ali ne na način da je suvo, već je više čisto i zategnuto. Ujedno, nisam primjetila da mi maska isuši dijelove lica koji nisu masni.
Miris je blag i jedva primjetan.
Preporučila bih masku svakome ko ima masnu kožu ili masnu T-zonu.

Redovna cijena maski je 13KM, ali uglavnom se mogu naći na akcijama po skoro upola nižoj cijeni.

4 comments:

  1. Ova sa mineralima mrtvog mora, moja omiljena.. otkako sam sebe učlanila u Avon njihovih proizvoda imam najviše, a maske su sastavni dio toga :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda očekujem neke nove recenzije maski, pošto nemam pojma koju bih probala sljedeću :D

      Delete
  2. Koristila sam prvu, odnosno krala sam je od mame i bila je ok skroz :D za drugu sam čitala samo pohvale, a kako se tek upoznajem sa svim ljepotama kataloške prodaje, sigurno ću obratiti pažnju na neku masku iz ove linije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je ova s blatom "celebrity" među Avon maskama, nju nemoj propustiti :)

      Delete