Wednesday, 11 June 2014

Girlz Only Dry Shampoo

Šamponi za suho pranje su jedna od onih stvari bez kojih sam dugo živjela i mislila da su bespotrebne i besmislene, a sada ne bih mogla da se sjetim da je ikada prošlo nekoliko dana, a da nisam upotrebljavala isti.

Koža moje glave je poprilično osjetljiva i nema mnogo šampona koji mi odgovaraju, a da je ne iziritiraju i ostave u haosu. Sa šamponima generalno ne volim da eksperimentišem, upravo zbog toga, ali sa ovom vrstom šampona nije isti slučaj. Mojoj kosi je potrebno pranje na otprilike svaka tri dana, ali pošto je tanka, između pranja mi uvijek treba nešto što će je vratiti u život i dati malo volumena.

Šta piše?
"Trenutno vraća volumen, živost i osjećaj čistoće u Vašoj kosi, ostavljajući i ugodan miris."


Šta ja kažem?
Ovo nije čudotvorni proizvod od kog se može očekivati da nakon nanošenja masnu kosu pretvori u čistu. Ja ga koristim otprilike drugi i treći dan nakon pranja, kada mi kosa već djeluje pomalo beživotno i dosadno i jako je učinkovit u takvim situacijama. Treći dan je obično onaj dan kada niko drugi ne bi rekao da mi je kosa već malo prljava, ali ja osjetim da jeste. Šampon zamaskira i masnoću koja se stvara, a i moj osjećaj prljave kose.

Nakon korištenja kosa izgleda čistije i takav je osjećaj pod prstima.
Kosa se nakon nanošenja lako češlja i ne mrsi se. Baš zbog toga, kada se spremam za izlazak i kada hoću malo više volumena, radije koristim njega nego Taftov instant puder za volumen u zelenoj bočici.

Boja kose mi je prirodno plava, i na njoj ne ostavlja bijele tragove nakon što prođem prstima kroz nju posle nanošenja.
Ima lijep miris i za razliku od Baleinog suhog šampona, pogodan je za "ubaciti u torbu" jer bočica nije prevelika.

Ono što mi smeta je kratkotrajnost. Koristim šampon otprilike 2 puta u sedmici, ali nekoliko puta na dan, i takvim korištenjem može da mi traje 2-3 sedmice.



Postoje još dvije verzije ovog šampona koje se mogu kupiti u mom gradu, probala sam još XXL verziju u bočici rosegold boje i mogu reći da, osim boje bočice, ne primjetim neku razliku između njih.

Šampon je dostupan u CM i Konzum prodavnicama po cijeni od 4.45km za 150ml proizvoda.

Osim ovog šampona, probala sam i Balea šampon za suho pranje i mogu reći da mi ovaj više odgovara, a recenziju Baleinog ću pisati uskoro.


Da sumiramo:
+ učinkovitost
+ miris
+ volumen
+ ambalaža

- kratkotrajnost

Ocjena:
4


Jeste li vi probali ovaj šampon i šta mislite o njemu?

No comments:

Post a Comment