Monday, 16 June 2014

Glitter Nail Polish Removal

Na noktima je NOTD manikir, koji sam pokazala u prethodnom postu, a u ovom pišem kako ga najlakše ukloniti bez trljanja, grebanja i ostajanja šljokica na noktima.


Često mi se svidi neki lak sa šljokicama, ali sam uvijek izbjegavala da ih kupujem baš zbog toga što se teško i dugo uklanjaju, a pritom i grebu nokte, jer u toku trljanja noktiju one šljokice koje su već spale grebu površinu nokta.
Kada sam naišla na ovakav prijedlog, činilo mi se da će mi trebati više blaznica i da nije isplativo, ali na kraju se ispostavilo da mi treba čak i manje nego kad šljokice pokušam ukloniti kao i svaki drugi lak.

Dakle, za uklanjanje je potreban odstranjivač laka, tri blaznice i deset komadića aluminijumske folije.




Blaznice iskidam ili siječem na deset dijelova, zatim namočim acetonom, stavim na nokat i obmotam ga folijom. Uradim to na svim noktima jedne ruke, sačekam tri minuta da odstranjivač odradi svoje i skinem.



Obično prvo sačekam da skinem lak sa jedne ruke, pa tek onda stavljam na drugu, jer mi se vrijeme oduži, a i teško je isti proces raditi na drugoj ruci dok su nokti na prvoj već umotani u foliju. Za to vrijeme dok sam "nemoćna" obično pustim neki video na yt, seriju, ili nastavim čitati nešto što sam počela na internetu, da mi brže prođe vrijeme.

Meni nikad nije, ali pretpostavljam da se može desiti da odstranjivač malo isuši kožicu oko noktiju, pa predlažem upotrebu kreme odmah poslije uklanjanja laka.


Jeste li ikada probali ovako ukloniti lak?

4 comments:

  1. Baš mi je ovakav post trebao, uvijek imam problema sa skidanjem šljokica sa noktiju :)
    Hvala na savjetu, isprobam pa ti se javim! :D

    chanelandrebel.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jako koristan post! :-D I ja izbjegavam šljokice zbog skidanja, ali od sad definitivno neću.. Hvala na ideji :-)

    ReplyDelete
  3. obožavam ovako skidati lak sa šljokicama, uvijek upali, brzo je, a ne uništava nokat :D

    ReplyDelete
  4. Hvala djevojke, pokušala sam uprostiti što više, jer obično kad spomenem skidanje šljokica na ovaj način, svi misle da je komplikovano i zahtjevno :)

    ReplyDelete