Sunday, 15 June 2014

Nails of the Day

"Nokti dana" i kratko uputstvo kako ih postići u nekoliko koraka.





1. Essence Nude glam: 06 cookies & cream 
Počela sam sa dva sloja ovog laka. Nijansa laka je u prirodi identična boji koja je na noktima na ovoj slici. Dok sam čekala da se osuše oba sloja sunce je zašlo za oblake, pa na ostalim slikama nijansa izgleda malo tamnija. 


2. Gabrini Multivitamin: 322
Uzela sam neiskorištenu četkicu za sjene, kapnula na nju lak i pomoću nje natapkala lak na vrhove noktiju. Ovo se može raditi i spužvicom za šminkanje ili bilo kojom drugom, ali je ovom manjom lakše rukovati, a svakako bi završila u smeću.
Lakiranje se može završiti i na ovome, uz dodavanje bezbojnog laka preko, ali meni se sviđa kako izgleda sa šljokicama
 


3. Essence Nail Art Special Effect topper: 02 circus confetti
Ovaj lak koristim na isti način kao i prošli, samo što pri nanošenju četkicu primaknem bliže vrhu nokta za nekoliko milimetara, kako bi prelaz bolje izgledao. Tako se dobije ovaj gradient izgled, odnosno izgled nejasnih prelaza. 


4. Tevez: 54
 Za kraj dodam sloj bezbojnog laka ili bilo kog nadlaka.


Pošto na kraju svega na noktima ima najmanje tri sloja lakova, pokušam biti strpljiva između lakiranja i sačekam bar pet minuta između nanošenja, idealno bi bilo deset. Nanošenje dugo traje, ali, baš zbog toliko slojeva, ovaj manikir traje i do pet dana
na mojim noktima. Uz neki bolji nadlak bi vjerovatno mogao izdržati i sedam.

U  narednom postu ću pisati o najlakšem načinu uklanjanja lakova sa šljokicama, pošto znam da nisam jedina koja je dugo izbjegavala šljokice upravo zbog toga što se oni jako teško uklanjaju standardnim skidanjem odstranjivačem laka za nokte i blaznicama. 



Koliko često mijenjate lak na noktima?
Mijenjate li lak kada vam dosadi ili kada se ošteti?

6 comments:

  1. Ovo je jako lijepo , baš mi se dopada :-D Volim sve sa nude lakovima :-)

    ReplyDelete
  2. Hvala!
    I ja volim nude nijanse, ali svaki put kada nalakiram samo nude lak, dosadi mi nakon jednog dana i uvijek moram dodati nešto da "zapadne za oči" :)

    ReplyDelete
  3. This is absolutely gorgeous! x

    ReplyDelete