Thursday, 12 June 2014

Top 5 Summer Lipsticks

Ljeti se trudim da šminkanje svedem na minimum, što zbog vrućina, što zbog toga što volim da više vremena provedem vani, umjesto u polusatnom nanošenju proizvoda koji će svakako skliznuti sa lica posle sat-dva. Zbog toga najčešće biram da, kada se ipak šminkam, akcenat bude na usnama.

Dakle, ovo je mojih top 5 karmina koje ću sigurno najviše koristiti ovog ljeta, uz nadu da ću se suzdržati od kupovine novih.




1. Avon Ultra Colour Absolute: Creamy Melon
 Klasična narandžasto/koralna nijansa bez koje mi ne može proći ljeto. Pogodan je za dnevnu šminku jer neće prenaglasiti usne i više izgleda kao balzam za usne u boji. Tekstura ovih ruževa mi je savršena jer njeguju i daju lijep sjaj, a i predivno mirišu. Jedina mana je što, upravo zbog kremaste teksture, ne traje dugo na usnama, ali teško da u ljetnim mjesecima, kada se konzumira puno tečnosti, ijedan karmin može da se zadrži na usnama duže od sat vremena.



2. S-he Stylezone Magic Colours Lipstick: 117 
 Pink je moja crvena i uvijek moram imati jedan pink ruž u pripravnosti. Ova nijansa pomalo vuče na neon, pa ne znam koliko će biti nosiva na tamnijem tenu, ali za sada obožavam da je nosim. Jako je fin na usnama, ne isušuje i kvalitet je uveliko premašio cijenu u ovom slučaju, što mi je jako drago, jer je ovo prvi S-he karmin koji sam kupila i već imam još jednu nijansu u planu.



3. Deborah Milano Rossetto MilanoRed: 12
 Ovu nijansu ne znam ni kako bih opisala. Malo crvena, malo narandžasta, malo koralna, ali savršena i za dan i za noć. Ovo je karmin za koji dobijam najviše pohvala kada ga nosim, i nijansa od koje zubi djeluju 3x bjelji nego što zapravo jesu. Dugotrajan je na usnama, iako nije mat finiša i uz dobro nanošenje može da izdrži i do dva sata na usnama.



 4. Artdeco Art Cotoure Velvet iz Dita Von Teese kolekcije: 645
 Ovo je najdugotrajniji karmin koji imam i zato je savršen za izlaske i neke svečanije prilike. Rijetko ga nosim preko dana, ali ga noću nosim svaki put kada ne mogu da se odlučim koji ruž da stavim. Na usnama traje i do tri sata i otporan je na jelo, piće i ljubljenje :) Isušuje usne u maloj mjeri, ali ne tolikoj da zateže. Ništa što ne može ispraviti dobra doza balzama za usne nakon skidanja šminke.



5. Oriflame Colourful Lipstick: Fabulous Red
 Nakon što sam naletjela na sliku Khloe Kardashian sa nekog Oscar party-ja, krenula sam u potragu za najtamnijom bordo nijansom koja se može naći u BiH drogerijama. Nažalost, nisam našla nijedan dovoljno taman i završila sam sa Catrice olovkom za usne u tamnoj bordo nijansi. Ovaj ruž sam dobila od drugarice neotpakovan i svidio mi se dovoljno da ne tražim dalje, jer u kombinaciji sa olovkom koju sam kupila napravi dovoljno tamnu nijansu koja mi odgovara. Savršen je za kombinovanje sa linijom lajnera na očima i malo jačom upotrebom bronzera, a to je ono što najviše volim za večernje izlaske ljeti. Miriše na mentol i usne pomalo bride nakon nanošenja, ali ja ne vjerujem u "lip plumper" vrste proizvoda pa i ne obraćam pažnju na to. Na slici je nanijet bez olovke, a sa olovkom daje stvarnu boju karmina, odnosno ovu boju koja je prislonjena na usne.




Koje su vaše omiljene nijanse za ljeto?
Da li više naglašavate oči ili usne tokom ljetnih mjeseci?

8 comments:

  1. Artdeco mi se najviše sviđa, ma da su svi lijepi :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Njega obožavam i jer ima dosta plavog pigmenta, pa lice djeluje nekako svjetlije i bistrije, baš naglasi ten :)

      Delete
  2. S-he mi se najviše sviđa, ne mogu vjerovati da je to uopće S-he jer mi ništa njihovo ne odgovara :D Super je i Avon, za svako doba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Progledaj kroz prste ovoj bezveznoj bijeloj ambalaži i probaj neki ruž, topla preporuka :D

      Delete
  3. Krasan izbor ruzeva! Najviše mi se sviđa Artdeco :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :)
      Jedina mana mu je što ga nema u stalnoj kolekciji, biće mi jako žao kada ga potrošim.

      Delete
  4. ARtdeco i AVon su divni!!! Avon moram naruciti, valjda ce i na meni biti fin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno, nijansa je blaga, ne možeš pogriješiti :D

      Delete