Wednesday, 25 June 2014

Top 5 Summer Nail Polishes

Uvijek sam voljela vidjeti nestandardne boje lakova za nokte, ali na drugim ljudima, nikada na sebi. Nekako nikada se nisam mogla privići na baby plavi ili neon narandžasti na mojim noktima, ali ovog ljeta to mijenjam jednim žutim i jednim mint lakom za nokte.


Naravno, bez crnog i crvenog laka za nokte ne mogu, u bilo koje doba godine, i njih najčešće i nosim, ali uz njih ću uglavnom koristiti i ovih 5.


1. Golden Rose: 27
Aparat ne može uhvatiti pravu nijansu ovog laka, a to je malo svjetlija koralna od ove na slici. Na noktima izgleda najljepše kad je koža malo potamni. Veoma je dugotrajan na mojim noktima i njega uvijek nalakiram kada idem negdje na 3-4 dana, a neću da se zamaram ponovnim lakiranjem.


2. Essence Colour&Go: 146 that's what i mint!
Ovaj lak ne bih skidala sa noktiju čitavo ljeto i mislim da će i on još ljepše izgledati kad malo potamnim. Inače, Essence lakovi su mi jedni od omiljenih jer imaju raznovrstan izbor boja, dobru četkicu i relativno su dugotrajni na noktima, a pristupačni cijenom. Koristila sam ga u ovom Accent Nail Saturday postu.


3. Miss Sporty quick Dry: 302
Klasična pink nijansa koju volim nositi na nožnim prstima. Njega najčešće nanosim kad sam u žurbi, a nisam nalakirala nokte, jer je potreban samo jedan sloj za dobro prekrivanje, a i četkica mu je široka, pa se brže nanosi.


4. Gabrini Summer Edition: M 103
Nisam uspjela uhvatiti pravu nijansu na slici, jer svaki put izgleda pomalo zelenkasto. U stvarnosti je čista žuta nijansa koju je lako nositi. Bojala sam se da će biti potrebno više slojeva da se dobije prava nijansa, pošto sam primjetila da je to obično problem sa žutim lakovima, ali dovoljna su dva sloja da lak bude neproziran.


5. Tevez: 63
Ova nijansa je na dnevnom svijetlu srebrnkasta, a u zatvorenom prostoru je nešto između lila i roze boje. Rijetko mi se svidi neki sedefasti lak, ali kod ovog su ove svjetlucave čestice jako sitne i nenaglašene, pa mi se sviđa kako izgleda na noktima.


Koje boje vi najčešće nosite ljeti?

8 comments:

  1. Golden Rose i Miss Sporty - diiivni, totalno moje boje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa čista klasika :)
      I ja ih volim, i sto puta se uhvatim da mjerkam neki pink ili koralni, a onda shvatim da kući već imam po najmanje tri nijanse obje boje.

      Delete
  2. prva tri su totalno moje boje :D

    ReplyDelete
  3. Svih 5 izgledaju divno - na nekome drugom :D Ja jednostavno ne vidim sebe sa ovim bojama, najsvjetlije na šta ja pristajem je Avon Gel Finish - Royal Vendetta. Moramo to promjeniti u skorije vrijeme :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno, kad kupiš neki neobičan i nalakiraš prvi put, garantujem ti da ćeš čitav dan gledati u nokte :)

      Delete
  4. Vaaaaaaaaau, sve nijanse su divne :)

    ReplyDelete
  5. prva dva su mi savršena, i da moram izabrati samo dvije boje koje smijem nositi po ljeto-to bi bile ove :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. E baš zato su na početku, omiljeni su :)

      Delete