Thursday, 10 July 2014

7 Deadly Sins of Beauty Tag

Obožavam čitati i gledati tag postove i videe, i kada sam juče pročitala Emin tag post, odlučila sam da ne sačekam pristojnih sedmicu-dvije, već da napišem post sad i odmah jer mi se to učinilo mnogo zabavnijim od recenzije koju spremam ovih dana. Iz tog razloga, a i kao nova blogokolegica, kako Ema kaže, osjetila sam se tagovanom.



1. POHLEPA - Najjeftiniji i najskuplji proizvod koji imate?
Najjeftinija stvar koju trenutno imam među šminkom su vještačke trepavice, pronađene u kineskoj radnji i plaćene 1 KM. Imam nekoliko Gabrini i Golden Rose lakova za nokte, koji uglavnom koštaju između 1 KM i 3 KM.
Skupi proizvodi se rijetko mogu naći među mojom šminkom, tako da su najskuplji proizvodi zapravo pokloni. Od stvari koje sam kupila svojim novcem, najskuplji je Sephora Perfection Primer, koji sam kupila prije nekoliko godina, pa ne znam tačno koliko je koštao, ali bio je između 15-20 KM.


2. BIJES - Sa kojim proizvodom imate love-hate odnos?
Essence Eyebrow Stylist Set, koji ima najgoru ambalažu na svijetu! Poslije dva korištenja kutijica postane prljava, istrošena i nekako ofucana. Uvijek negdje zagubim poklopac, jer je providan. Takođe, često mi se desi da sjena pukne  i onda je moram "krpiti" alkoholom, jer mi je žao da je bacim, pošto je ostane dosta, a ako je ostavim izlomljenu, kutijica postane još prljavija.
Evo, dok ovo pišem, imam želju da bacim sve zajedno u smeće i jednostavno kupim olovku za popunjavanje obrva.


3. PROŽDRLJIVOST - Koji vam je najukusniji kozmetički proizvod?
Essence Sun Club bronzer, koji mi miriše na kreme za sunčanje i more.


4. LIJENOST - Koji proizvod zanemarujete zbog lijenosti?
Hajlajter i bazu za lice. Nosim ih samo kad se sređujem za neku specijalnu priliku i imam viška vremena, a inače ne primjetim na sebi neku veliku razliku s njima, pa ih preskačem u svakodnevnom šminkanju.


5. PONOS - Koji proizvod vam daje najviše samopouzdanja? 
Svašta bih ovdje mogla navesti, ali (ako izuzmemo maskaru, bez koje mi šminkanje nema poente, jer imam svjetlije trepavice) recimo da se od svega izdvaja ruž u nekoj jarkoj pink ili crvenoj nijansi... Dugo nisam uopšte nosila takve boje na usnama, ali u posljednjih godinu dana ih nosim kad god hoću da se osjećam malo ljepše i sigurnije.
I moram spomenuti bronzer, jer sam svjetlije puti, pa mi s njim sve izgleda ljepše i skladnije.


6. POŽUDA - Koja vam se osobina najviše sviđa kod suprotnog spola? 
...nakon 3 minuta gledanja u plafon... Najviše cijenim poštenje, a najviše me zainteresuje neko ko je željan znanja i iskustava.


7. ZAVIST - Stvari koje biste voljeli dobiti na poklon?
Trenutno bih voljela imati svaku Real Techniques četkicu koja postoji :)


Tagujem sve koji žele da napišu ovakav post, a ako već jeste, ostavite mi link na post u komentaru.

6 comments:

  1. Moram i ja ovo danas da napišem, baš mi se sviđa tag :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znaš da moraš, očekujem i tvoju verziju :)

      Delete
  2. Takođe volim vlog/blog tagove. Mislim da su zabavni i da se većina može dobro obraditi i iskoristiti za bolje upoznavanje autora :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, definitivno, baš sam primjetila da je ovo post u kome sam najopuštenije pisala i minimalno brisala :)

      Delete
  3. E uradila si tag, super :-D I ja bih sve kistove RT.. ali baš SVE :-D

    ReplyDelete