Monday, 14 July 2014

Alverde Concealer

Prva priznajem da kozmetičke proizvode uglavnom kupujem po preporuci s interneta i ponekad nečijoj iz bliže okoline. Od deset proizvoda možda samo jedan kupim onako iz znatiželje, a da prije toga ništa ne znam o njemu.
I ovaj korektor je bio preporuka drugarice koja ga koristi za prekrivanje diskoloracije i ponekog ožiljka na licu, ali meni služi isključivo kao korektor za prekrivanje podočnjaka i posvjetljivanje nekih dijelova lica.


Moji podočnjaci nisu previše izraženi, ali nesanica i smanjen unos vode u organizam uvijek rezultiraju njihovom vidljivošću i kada se to desi oni su plavo-zelenkaste boje. Koža mi je hladnog podtona i normalna u predjelu podočnjaka i mislim da bi većinom takvom tipu kože i odgovarao, jer ima tendenciju da sklizne s masnijih dijelova kože, dok ne naglašava dodatno suve dijelove.

Sastav
Iskopiran sa DM stranice, pošto ga nema na ambalaži:
Aqua, Mica, Glycine Soja Oil*, CI 77891, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Alcohol*, Silica, Glyceryl Stearate Citrate, Glycerin, Palmitic Acid, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, CI 77163, Caprylic/Capric Triglyceride, Theobroma Cacao Seed Butter*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Calendula Officinalis Extract*, Hydrolyzed Silk, Xanthan Gum, Magnesium Stearate, CI 77491, CI 77492, CI 77499, Citric Acid, Magnesium Aluminium Silicate, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Cinnamic Acid**, Parfum**
* ingredients from certified organic agriculture
** from natural essential oils

Nanošenje
Nanosim ga direktno s aplikatora na područje podočnjaka i blago ga utapkam prstima. Može se blendati i četkom, ali sam primjetila da mi se bolje stopi s puderom kada ga tapkam prstima. Ponekad ga nanesem i na područje oko nosa, koje je malo tamnije od ostatka lica i i tu se ponaša odlično. Kada radim malo jače konture, koristim ga i kao posvjetljivač u V obliku ispod očiju i odgovara mi i za to, ali uz obavezno fiksiranje puderom u prahu, da ne bi skliznuo.
Takođe, ponekad ga stavljam i na kapke, za ujednačavanje boje, jer zbog svijetle kože imam problem s vidljivim kapilarima na kapcima, što on uspješno zamaskira.

Tekstura
Srednje guste je teksture, koja se lako stapa s puderom ili kremom.


Prekrivanje
Daje srednje prekrivanje, i ne bih ga preporučila za ljude s jako izraženim podočnjacima. Može se nanositi u nekoliko tanjih slojeva, a da ostane prirodan i neprimjetan.

Na slici ispod je nanijet u dva tanja sloja preko desnog traga markera.


Ovdje se, osim na podočnjacima, može vidjeti da je blago prekrio i ben koji imam.


Evo i jedne sa puderom ispod i fiksirajućim puderom preko.


Trajnost
Na mom licu se zadrži nekih 3-4 sata i zgodan je za ponovno nanošenje i popravke u toku dana, jer se lako nadograđuje.

Miris
Napomenula bih da ima specifičan miris, koji bi nekome možda mogao zasmetati, ali mislim da ne bi trebalo da zbog toga izazove neke alergije na koži, jer miris potiče isključivo od ulja, kako je navedeno u sastavu. Ja bih ga opisala kao neki "zdrav" miris, koji me podsjeća na miris jorgovana.

Ambalaža
Ambalaža mu je ista kao ambalaža sjajeva za usne, a aplikator je spužvast, takođe kao kod sjajeva za usne i njime se korektor lako nanosi na željena područja.
Ipak, na ambalažu bih imala zamjerku, jer mi uvijek pri vrhu ostane proizvoda za korištenje jedan pun mjesec, možda čak i više. To rješavam tako što, kada više ne mogu da aplikatorom dođem do korektora, u vrelu vodu stavim tubu i ostavim da se tako ohladi. Time se sav korektor slije na dno i ne moram bacati neiskorišten proizvod.


















Nijanse
Moja je 01 Naturelle, a dolazi još u dvije nijanse, 02 Porcelain, koja je svjetlija od ove i više vuče na sivo, i 10 Natural, koja je najtamnija.

Dostupnost
Alverde je marka koja pripada DM drogeriji i isključivo u njima se može i naći po cijeni od 5.60 KM.

Na kraju, naglasila bih da je ovo jedan od rijetkih drogerijskih korektora koje ću uvijek iznova kupovati, jer funkcioniše dobro na mom tipu kože i ispunjava sve uslove koje za mene jedan korektor treba da ima, a to su srednje prekrivanje za moje, ne pretjerano naglašene podočnjake, dobar učinak na ostalim dijelovima lica kao posvjetljivač, i prihvatljiva cijena.


Koji je vaš omiljeni drogerijski korektor? Volite li kada su vam korektori "multifunkcionalni"?

13 comments:

  1. Korektori sa blagim prekrivanjem mi ne mogu pomoći. Nemam problema sa kožom lica, ali ništa ne može u potpunosti moje podočnjake da zamaskira, užas :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesi probala Healthy Mix korektor? Čini mi se da on bolje pokriva.

      Delete
  2. I meni treba neki dobroprekrivajući korektor. Čak mi ni Mac pro longwear ne pomaže :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.youtube.com/watch?v=so3Y-q1IuYw
      Možda ovo pomogne. :)

      Delete
    2. Gledala sam dosta snimaka i još uvijek nisam pronašla nešto odgovarajuće, ali pogedaću, hvala ti :)

      Delete
  3. Sve što sam do sada probala od Alverde kozmetike je bilo.. pa očajno. Preparativa mi je bila okej, ništa posebno. Ovaj korektor, čini mi se da bi mi odgovarao, nemam izražene podočnjake pa ni potrebu za nekim prekrivanjem, ali opet volim da imam korektor na tom području. c:

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam probala ponešto od preparative i ništa nije ostavilo neki utisak.
      Korektoru je veliki minus što dolazi samo u tri nijanse, ali ako ti neka od njih odgovara, mislim da će ti odgovarati i korektor.

      Delete
  4. Alverde me nikad nije posebno privlačio kao brend, a kada sam se i odvažila isprobati neke njihove stvari, u većini slučajeva sam požalila. Trenutno koristim Oriflame korektor koji mi je jako dobar, zapravo jedan od rijetkih s kojim sam zadovoljna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidjela sam da si pisala o njemu, ambalaža mu je definitvno puno bolja od ove.

      Delete
  5. Ovaj korektor me baš privlači, svakako ću ga probati.. Nisam sigurna koliko će mi pomoći sa podočnjacima, ali nije skup pa vrijedi pokušati :-)

    p.s. koje ti oči imaš :-O Zavidim ti, prelijepe su :-)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :D
      I sama volim da pročitam sve detalje o nečemu prije nego što kupim, pa sam se vodila time. :D

      Delete