Wednesday, 2 July 2014

Balea mlijeko za kosu

Puni naziv ovog proizvoda je zapravo Balea hidratantno mlijeko za suhu i oštećenu kosu s ekstraktom manga i aloe verom.
Za mlijeko za kosu nisam ni čula dok mi drugarica nije spomenula ovo. Prije nego što sam ga probala, koristila sam crni Gliss regenerator u spreju i njega koristim i dalje, naizmjenično s ovim mlijekom.



Moja kosa je duga, tanka i "preživjela" je četiri ombre farbanja u posljednjih nekoliko godina. Mogu reći da je zdrava i sjajna, s tim da pred kraj ljeta svake godine osjetim da su krajevi pomalo suvi.

Šta piše?
"Hidratizira, njeguje, vraća sjaj, štiti od vrućine fena i olakšava raščešljavanje."

Upotreba:

"Nakon pranja ravnomjerno umasirati na mokru kosu. Ne ispirati."

Sastojci:


Šta ja kažem?
Nanosim ga na mokru kosu poslije pranja i koristim dvije pumpice. To je dovoljno da prekrije krajeve kose i olakša mi raščešljavanje. Ima malo jači miris manga koji se na kosi zadrži nekih sat vremena poslije stavljanja, a ako je ne ostavim da se osuši prirodno, izgubi miris tokom feniranja, nažalost, jer je miris lijep i ugodan.

Tekstura je slična teksturi mlijeka za tijelo, s tim što je malo više gelasta i prozirna. Nije masno i ne ostavlja kosu sjajnom nakon nanošenja, već hidratiziranom na dodir.
Već sam spomenula da mi olakšava raščešljavanje, a nakon sušenja kose osjetim da je mekša pod prstima.

Što se tiče sjaja, iako na bočici tvrde da vraća sjaj, kod mene ne daje neki veliki učinak, jer sam navikla da mi se kosa sjaji poslije ulja, a ovo nije proizvod takve vrste, ali definitivno je za nijansu sjajnija nego kada na kosi ne koristim ništa nakon pranja.

Nisam primjetila da mi se kosa brže masti od korištenja ovog proizvoda, upravo iz razloga što je u pitanju mlijeko, a ne ulje i što mu je primarna funkcija da vraća kosi hidrataciju, a ne sjaj.

Na bočici je navedeno i da štiti od vrućine fena, što ne mogu ni potvrditi ni poreći. Kosu fenom sušim samo kad baš moram, jer žurim, što se desi jednom ili nijednom u sedmici, a uvijam je uvijačem otprilike dva puta sedmično i u istom je stanju kao i kad sam je uvijala, a da nisam upotrebljavala ništa što štiti od toplote.
Istini za volju, ni drugi proizvodi, koji su bili isključivo namjenjeni za zaštitu od toplote fena, nisu ostavljali neke vidljive rezultate, pa sam možda nesposobna da primjetim razliku i učinak nekog proizvoda po tom pitanju, ili mi kosa dobro podnosi toplotu.


Ovo mi je druga bočica mlijeka. Koristim ga otprilike 2-3 puta sedmično i traje mi nekih 8-9 mjeseci.

Preporučila bih ga svakome ko traži neki blag proizvod za lakše raščešljavanje i vraćanje hidratacije kosi.

Dolazi u količini od 200 ml, po cijeni od 3.95 KM i može se naći u DM-u.


Jeste li probali ovo mlijeko za kosu?

13 comments:

  1. Nekad davno sam probala (ako je to taj proizvod) nije loš ali nije ni bog zna šta radio na mojoj kosi. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni za raščešljavanje super posluži :)

      Delete
  2. ja sam ga imala nekada davno ali kad se potrošio nisam nabavljala novi. Ono čega se sijećam od korištenja je da je kosa bila mekša i da jako lijepo miriše :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ga zbog mirisa najviše i koristim, voljela bih da imaju neku kremu za ruke ili mlijeko za tijelo s ovim mirisom :)

      Delete
  3. Ja imam i koristim ovo mlijeko, dobro je, ali kratko ga koristim da bih mogla reći da je baš odlično i nešto najbolje što sam probala. Meni je žao što se miris ne zadržava jer je baš lijep :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno ni meni nije nešto najbolje što sam probala, ali, kao i sve što Balea pravi, za cijenu po kojoj se može kupiti, odrađuje posao odlično :)

      Delete
  4. Baš svi hvale ovaj proizvod :D Inače volim Baleu pa cu vjerovatno i kupiti, mada ne znam kako cu uklopiti u trenutni režim jer imam suviše proizvoda :D

    ReplyDelete
  5. Stalno ''vrtim'' neke proizvode za kosu, ovaj se stalno nalazi na mojoj polici :) Zaboravila sam kakva kosa bude ako ga ne stavim poslije pranja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I kod mene je u stalnoj postavi i čak i kad stavim nešto drugo poslije pranja, obavezno dodam i jednu pumpicu njega.

      Delete
  6. Ja ću mu dati priliku zbog tvoje recenzije, nekako mi se sviđa da štiti kosu od feniranja, a ljeti je puno više feniram!

    xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ljeti i zaboravim gdje mi je četka za feniranje :D

      Delete
  7. Koristila sam ovaj proizvod i bio mi je, iskreno rečeno, bezveze. Složila bih se sa svim što si ti navela u svojoj recenziji. Blog ti je interesantan! :)

    ReplyDelete