Sunday, 13 July 2014

Matching Manicures Sunday

Nedavno sam postala član MM grupe i ovosedmičnu temu, Colour Blocking, nisam mogla propustiti.
Pratim postove ovog tipa na blogovima i moram reći da će ovaj moj današnji biti na nivou djeteta koje se malo poigralo s maminim lakovima za nokte, u odnosu na radove ostalih djevojaka, ali od nečega se mora početi. :)

Da ne dužim, ovo je moj odabir Colour Blocking kombinacije.




































Koristila sam:
Essence Colour&Go: 134 stuck on you
Catrice Ultimate Nail Lacquer: 36 Mint Me Up

Miss Sporty Quick Dry: 302
Gabrini 3D bezbojni


Pogledajte šta su i ostale djevojke radile na ovu temu.


17 comments:

  1. meni je jako lijepo :-) ja nikad da učest

    ReplyDelete
    Replies
    1. učestvujem* , uvijek mi nešto drugo iskrsne nedjeljom :-D

      p.s. nešto mi laptop poludio pa poslao komentar prije nego sam napisala :-D

      Delete
    2. I ja već nekoliko sedmica planiram da se pridružim, ali evo, danas sam morala, obožavam colur blocking u svemu. :D

      Delete
  2. odlična kombinacija boja,manikura divna! ;)

    ReplyDelete
  3. I meni se sviđa kombinacija boja :)

    ReplyDelete
  4. Ne vidim da je ovo na detinjem nivou. Sasvim dobro si odabrala boje, a i dezen je zanimljiv, posebno pošto si smenjivala raspored boja.

    ReplyDelete
  5. sviđa mi se tvoja manikura, još više što imamo novu članicu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, nisam baš spretna za komplikovanija šaranja, ali ću se pridružiti kad god procijenim da mogu napraviti nešto zadovoljavajuće. :D

      Delete
  6. I meni se sviđa manikura i kombinacija boja. I dobrodošla, nadam se da ćemo se družiti nedjeljama. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da ćemo se družiti, hvala ☺☺

      Delete