Sunday, 20 July 2014

Matching Manicures Sunday

Obožavam Pinterest. U stanju sam da beskonačno skrolujem stranicu, diveći se nailart-u, bojama, slikama, idejama... Zato se i danas pridružujem djevojkama iz MM grupe u izazovu koji se zove "Manikir sa Pinteresta".
Skoknula sam do Pinteresta, imajući u planu nešto ljetnje i šareno i na kraju završila s ovakvim noktima.


Jednostavno je, elegantno, pomalo edgy i nimalo "ženskasto", što se obično očekuje od manikira. Zato mi se i svidjelo i zato danas kopiram baš ovu sliku

Izvor: Pinterest

Bež i crni lak svi imamo, a ja sam koristila one iz posta s leopard uzorkom. Nokte sam prelakirala sa dva sloja Gabrini 3D bezbojnog laka i to je to.




Pogledajte i šta su ostale djevojke napravile na ovu temu.


16 comments:

  1. Mnogo mi se dopada. Čisto, elegantno, jednostavno, efektno.

    ReplyDelete
  2. ovo sam skoro negde vidla i mnogo mi se svidelo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni, jednostavno je, a nikad mi ne bi palo na pamet. :D

      Delete
  3. volim jednostavne i efektne manikure, i ova je takva, dobar posao :D

    ReplyDelete
  4. pinterest je zakon, toliko ideja, ja kad imam vremena tamo provedem dosta od tog vremena XD ja sam isto par ideja "posudila" s pinteresta al nikako da se sjetim slikati XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja i ako ne posudim ideju, uvijek nađem nešto za inspiraciju što mijenjam i prilagodim sebi, nisam uvijek maštovita. :D

      Delete
  5. Tako jednostavno, a prefora izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, vjerovatno bi bilo lijepo i obrnuti boje. :D

      Delete