Tuesday, 22 July 2014

Nivea In-Shower Body Milk

Primjetila sam da nisam jedina koja (prečesto) preskače mlijeko za tijelo nakon tuširanja.
Jednostavno ne volim da čekam 15 minuta da koža upije mlijeko i za to vrijeme imam osjećaj da sam skroz nemoćna.
Ne mogu da raščešljavam ili sušim kosu, jer mi se lijepi za ramena. Ne mogu da sjednem negdje, jer će mlijeko spasti. Ne mogu ništa osim da stojim i čekam, a to ne volim. I koliko god čekala da upije, i kada upije, i dalje ne volim taj masnjikav osjećaj na koži, koji podnosim samo ako je od kreme za sunčanje i ako sam na plaži.
Kada je ovaj "regenerator" stigao kod nas, prvo sam mislila da je dodatno oduzimanje vremena, jer će i poslije njega koži trebati dodatna njega, ali on se zapravo pokazao kao sasvim dovoljan, što mi se jako svidjelo.




Sastojci



Upotreba

Koristim ga onako kako je navedeno u uputstvu.
Čitala sam na nekoliko mijesta da ga djevojke nekad koriste i umjesto pjene ili gela za brijanje, pa sam probala i to.
Meni se ne sviđa kao takav, jer poslije brijač moram prati duže, pošto se, zbog teksture koja je slična mlijeku za tijelo, zadrži na brijaču duže nego pjena za brijanje.
Da, klizi dobro, i poslije njega koža nije suva, ali ipak više volim klasične pjene i gelove za tuširanje.
Lako se nanosi i ispira i definitivno oduzima manje vremena od nanošenja mlijeka za tijelo.

Nakon upotrebe

Koža je mekana, mirisna i njegovana, i zadržava mekoću i satima poslije, kao i kad poslije tuširanja koristim mlijeko za tijelo, ali bez čekanja da se upije. Mislim da mi možda ne bi potpuno odgovarala jedino zimi, kada je koža suvlja i treba joj više njege, ali definitivno ću probati i tada da je koristim.

Tekstura 
Ima klasičnu teksturu mlijeka za tijelo. Lako se razmazuje, a po završetku tuširanja koža ga upije za nekih 5 minuta, što mu je veliki plus.



Miris
Ima klasičan miris Niveine univerzalne kreme, one u plavoj limenoj posudi.
Miris se na koži zadrži nekih sat vremena nakon nanošenja, dok koža ostaje i dalje mekana na dodir.

Ambalaža

Ambalaža mi se sviđa, jer volim da mi proizvodi koje koristim u toku kupanja budu okrenuti poklopcem dole, lakši su za upotrebu i ne morate ih treskati kad budu pri kraju.

Dostupnost

Dolazi u još dvije verzije, moja je ona za suvu kožu, a ima još i za normalnu do suvu kožu (bijela ambalaža) i za suvu kožu s dodatkom Shea putera (svijetlo plava ambalaža).
Ima ga svugdje u prodaji i često se na sniženju može naći za 5-6 KM.



Definitivno preporučujem i voljela bih da probam i Baleinu verziju, pa čim potrošim ovu, vjerovatno ću kupiti neku od dvije koje oni imaju u ponudi.


Jeste li probali ovakve proizvode? Zanemarujete li mlijeko za tijelo nakon tuširanja?

6 comments:

  1. Kod tebe ovo mlijeko djeluje rjeđe, kod mene je bio nešto gušći, njega je bila nula bodova, uopšte mi se nije svidio. Zato mi je Balea zakon, a i jeftiniji je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probacu Baleu sigurno, cim zavrsim ovo. :)

      Delete
  2. Ja imam isto ovakvo mlijeko, čak ga nisam ni kupila nego dobila, i super mi je. Inače imam normalnu kožu tijela koja ne zahtjeva nešto pretjerano "tetošenje" ali nažalost često preskočim mazanje poslije tuširanja -.- tako da je ovo super stvar. Također namjeravam i Baleino probati kad ovo potrošim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam svoj dobila u nekom setu i baš sam mu se obradovala, jer sam htjela da probam Baleino, a ovako ću ih moći i uporediti. :D

      Delete
  3. Nisam probala ali ako se i odlučim kupiću Baleinu verziju, mada ja toj njezi pod tušem ne vjerujem kod mene ništa bez mackanja losionom poslije tuširanja :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tu njegu poslije u većini slučajeva preskačem, pa bolje išta nego ništa. :D

      Delete