Wednesday, 16 July 2014

One Colour Top 5 (PINK)

Nedavno sam kod Stele na blogu naišla na zanimljiv post, koji je zapravo njena prepravljena verzija Colours of the Rainbow taga, koji se neko vrijeme vrtio na Youtube kanalima i na blogovima.
Njena ideja je da navedete sve proizvode koje volite, a da pripadaju jednoj boji duge, za razliku od COTR taga, u kome se bira po jedan omiljeni proizvod za svaku duginu boju.
Više mi se svidjela Stelina verzija i nadam se da nisam jedina koja će joj se pridružiti u pisanju ovakvih postova.
Ja počinjem od pink boje. Ne zato što mi je omiljena, već zato što je kliše i najviše se povezuje s ovim "ženskastim" stvarima kao što je pirlitanje, lickanje i tako to. :)

Ovo su, dakle, moji omiljeni komadi šminke u pink boji, s tim da sam skroz zaboravila da se i lakovi za nokte računaju u to, pa će ovaj post proći bez njih.





1. Balea gel za umivanje
Koristim ga već nekoliko godina uglavnom ujutru ili naveče kada nisam nosila šminku preko dana. Na mojoj koži je blag, uspješno je očisti i lijepo miriše. I sve to za nisku cijenu, što je karakteristrično za Baleu.

2. Maybelline The Falsies Volum' Express maskara
Sviđa mi se volumen koji da mojim trepavicama i koliko ih produži, bez da stvori efekat "spider" trepavica. To mi je bitno jer oboooožavam da maskaru nanosim i u 5 slojeva ponekad, i ne odgovara mi kad se svakim nanošenjem novog sloja one sve više sljepljuju, a ova maskara to ne radi.

3. Real Techniques Multitask Brush
Ovo mi je četka za apsolutno sve. Koristim je za puder u kamenu, bronzer, može se koristiti i za konture, ako se malo prstima stegne vrh (that's what she said!), a ponekad njime nanosim i rumenilo. Dobar je i za ublažavanje kontura ili rumenila, ako pretjerate s nanošenjem. Ma, zapravo, ime mu sve govori.



4. Rimmel Apocalips Lip Lacquer: Apocaliptic
Ovo je jedna od najdivnijih nijansi Apocalips tečnih ruževa, ili kako je ovo već kod nas nazvano... Voljela bih ugrabiti još koju nijansu, jer mi se sviđaju ovakvi proizvodi. U početku je sjaj, a nakon nekog vremena na usnama ostane kao karmin i, ako se dobro nanese, ravnomjerno blijedi, tako da lijepo izgleda sve vrijeme dok je na usnama.

5. Essence olovke za usne: 12 wish me a rose; 07 cute pink
Nisam mogla odabrati samo jednu, jer su obje divne. Obje ih nosim i same, a i s ruževima preko. Uskoro bih mogla napisati post samo o njima, jer definitivno zaslužuju.


Koji je vaš omiljeni pink proizvod koji imate?

11 comments:

  1. Omiljeni pink proizvod, definitivno ova olovka Wish me a rose, umivalica, Eveline lip cream, Essence get big lashes maskara, Avon Asap pink lak za nokte i rumenilo Catrice LE Meet Pinky

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo još da napraviš blog i pokažeš nam ovo. :D

      Delete
    2. Opasno razmišljam o tome, živi bili pa vidjeli :D

      Delete
  2. Jako mi se sviđa ideja posta. Tu Balea umivalicu i ja koristim, sve kontam da odem do dm-a i kupim piling/umivalicu sa malinom i mjenjam te dvije. Lijepo će izgledati u kupaonici. c:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, mislim da je "lijepo će izgledati u kupaonici" sasvim dovoljan razlog za kupovinu. :D

      Delete
  3. Evo mi ideje za post bas je odlična,
    Neće vjerovati nemam nijedan rimmelov apocalis ruž za usne,a bas mi sviđa ova tvoja nijansa i aurora mislim da je druga, nju i planiram kupiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mjerkam Big Bang nijansu već neko vrijeme, ali uvijek se suzdržim jer imam dovoljno crvenih karmina i olovki. :/

      Delete
  4. jakooo sladak post :-) možda odradim :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa mogla si, ja sam od tebe pokupila 7 Sins. :D

      Delete
  5. Moj najomiljeniji pink proizvod je Astor Soft Sensation Lipcolor Butter u nijansi 010 Pink Lady. Ma to je savrsenstvo (za one koji ne ocekuju bas preveliku postojanost)! Probala bih ovaj Rimmel, samo ga nema u Nemackoj, u mom gradu. Potrazicu kad odem na put.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno probaj ako naiđeš na njega, postojani su i dugotrajni, svidjeće ti se. :D

      Delete