Saturday, 2 August 2014

Accent Nail Saturday

Opet vesele i ljetne boje, iako je vrijeme napolju ovih dana bilo pravo jesenje. Manikir je sličan ovom, a postupak je isti.
Nijansa pink boje na vrhu nokta na domalom prstu bi trebalo da je ista kao na ostalima, ali je i poslije tri sloja ostala sličnija nekoj koralnoj nijansi, zbog žute podloge, pa sam je ostavila tako. A i ružno vrijeme mi ne ide na ruku ovih dana, jer boje izgledaju drečavije u stvarnosti.







1. Gabrini Elegant: 343
2. Gabrini Summer Edition: M 103
3. Gabrini 3D: 00


2 comments:

  1. Lijep manikir. Ti baš voliš Gabrini lakove, ali nisam naletila na ovaj top coat, izgleda mi dobro :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš dok sam pisala post raazmišljala sam da se Gabrini prečesto spominju, iako ih imam samo 5-6, ali nekako uvijek kad nešto šaram na noktima uhvatim se njih. Ne piše na njemu da je top coat ali mi se sviđa jer se nokti brže osuše kad ga nanesem.

      Delete