Saturday, 23 August 2014

Accent Nail Saturday

Zbog malo duže neplanirane pauze na blogu, ovaj manikir nisam stigla objaviti prošle sedmice, pa ga objavljujem danas.



Šljokice koje sam koristila su one koje se mogu naći u kineskim radnjama i nisam baš oduševljena, jer koliko god laka preko sam stavila, i dalje su mi nokti zapinjali za kosu i stvari zbog njih.
Ipak, izgleda lijepo, tako da ću vjerovatno probati opet, ali s nekim boljim gelastim nadlakom.


Lakovi:
1. Gabrini 3D bezbojni
2. Cairuo: 10 rose



6 comments:

  1. fora izgleda :)
    Cairuo lak sad prvi put vidim, bočica je baš fora i neobična, a ova rose nijansa mi se sviđa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se svidjela bočica, nisam do sada nigdje naišla na njih pa sam uzela da isprobam.

      Delete
  2. Možda i tvoj najbolji manikir, jako je lijepo. Ja sam isto kupila šljokice i razne oblike za nail art u kineskom, pa sam imala zvjezdice koje su mi u toku dana spadale guleći lak ( a ponekad i nokat) sa sobom. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, divna si. :D
      Ja sam imala neki Golden Rose u kom se dobiju srca i zvjezdice, bio je odličan, ali nisam ga nikad poslije uspjela naći...

      Delete
  3. Svidjaju mi se tvoji nokti, bas su idealne duzine, a i manikura je po mom ukusu, cim je ruzicasto i sljokice ja sam sretna :D

    ReplyDelete