Saturday, 9 August 2014

Accent Nail Saturday

Poželjela sam sivu boju na noktima, a ovaj Essence-ov sivi mi je jedan od omiljenih jer ima neke skoro ljubičaste i teget tonove u sebi, pa nije klasična dosadna siva boja.
Prelaz sa šljokicama je suptilan, ali ipak primjetan i dovoljan da malo "začini" manikir.
Prstenjak je sav prelakiran zelenim Avon lakom, koji je prikazan na dnu posta, a na ostalim noktima sam uz pomoć spužve njime natapkala samo vrhove i preko njega na samim vrhovima nokta dodala malo srebrnih šljokica, takođe spužvom.
 


Nažalost, aparat ne može da uhvati pravi izgled noktiju, pa sam na slici iznad koristila blic, a evo kako to izgleda bez blica.


 

1. Essence Color&Go: 134 stuck on you
2. Avon Nailwear Pro: sequined turquoise
3. Gabrini 3D bezbojni lak
I srebrni Gabrini, koji sam zaboravila uslikati, ali ga ima u ovom postu.

6 comments:

  1. Moram ovo probati, ali samo s drugim bojama. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma moguće je milion varijacija, samo odabereš boje koje voliš. :D

      Delete
  2. ta zelena nijansa je prelijepa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, imaju i jednu predivnu plavu sa šljokicama. :D

      Delete
  3. Patim kad vidim ovako lijepe nokte, zeleni lak mi baš super izgleda. :)

    ReplyDelete