Wednesday, 27 August 2014

Kako rastaviti NYX ruž





Od momenta kada sam kupila ovaj ruž (detaljnija recenzija), razmišljala sam kako je šteta da ovaj dio ruža koji služi za vidljivost nijanse, ostane nepotrošen. Pokušala sam ga odvrnuti, ali bezuspješno.

Onda sam brzom pretragom saznala da ipak postoji način da se iskoristi i ovaj dio karmina, ali i da nije nužno da ćete u njemu stvarno dobiti karmin. Naime, izgleda da se u nekim karminima stvarno na ovom donjem dijelu dobije još karmina, ali u nekima je samo žele u boji karmina.

Ja, kao vječiti baksuz, sam dobila žele, ali ću vama danas pokazati kako se to u par poteza može odraditi bez da uništite karmin, jer možda je baš u vašem pravi karmin.

1. Skinuti poklopac s ruža.


2. Jednom rukom uhvatiti dno, a drugom izvaditi ostatak ambalaže iz njega. Za ovo je potrebno samo malo jače povući. Ponovila sam ovo bezbroj puta i ništa nisam slomila ili uništila, pa nemojte brinuti da će se nešto polomiti.



3. Zatim nam ostane dno koje je napravljeno u dva dijela, ove crne plastike, u kojoj je ležište za dio s karminom i ovaj prozirni dio, u kom se nalazi još karmina, do kog hoćemo da dođemo.
Za ovo je takođe potrebno malo snage, kao i možda neki nožić ili nešto tanko, čime se mogu razdvojiti dva dijela. Ja sam uspjela i bez nožića.
Kada razdvojite i ova dva, dobićete ovo






A sve to rastavljeno izgleda ovako




Našla sam i video u kom djevojka rastavlja NYX ruž. Nije baš najkvalitetniji, ali ako se izgubite u mom objašnjavanju, trebalo bi da pomogne.
LINK ZA VIDEO

Šta drugo reći za kraj, osim "Ko nema u vuglu, ima na Googlu". :D

31 comments:

  1. Ja sam u svojemu našla ruž! :D baš mi je drago, nikad nemam sreće s takvim stvarima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E pa ti si baš srećnica, produžićeš ružu trajanje bar malo. :D

      Delete
  2. O, super, bas je od pomoci. :-) Ja sam radoznala, nije mi do ruza, nego me bas vuklo da ga otvorim. I kod mene je zele, bahhh :)) Nisi samo ti baksuz, a jos sam bila ubijedjena da je ruz, svaka im cast kako su iskopirali zele :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, ja sam otvorila i baš bila sigurna da sam dobila ruž, izgleda isto, i uzela četkicu za nanošenje karmina, kao neću da guram prste u ruž, biću uredna, kad ono ništa, totalno razočarenje :D

      Delete
  3. E baš su bezveze mogli su u svima staviti ruž.. Kud baš tebi žele xD :-D

    ReplyDelete
  4. Baš sam se bacila u pregledanje propuštenih postova. Ovaj mi je zapao za oko :D Originalno!

    ReplyDelete
  5. Ja ću probati samo da vidim je li ruž unutra :D

    ReplyDelete
  6. Hehe baš fora..Taj mali dio imaju i makeup revolution proizvodi pa možda isprobam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo oprezno, nemoj da poslije ja budem kriva. :D

      Delete
  7. Jao sad sam i ja radoznala sa mojim Nyx-ovcima. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istražuj. :D
      A mene baš zanima po kom principu biraju u koji ide karmin a u koji imitacija...

      Delete
    2. Našla sam u jednom žele, a u jednom ruž. :)

      Delete
  8. Haha kako dobra ideja, to sam kod dosta ruzeva primijetila da skrivaju te male ruzeve/sjajila unutra. Nazalost nemam nijedan NYX pa nista od ovoga. Super post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam se uvijek pitala kod svakog ruža koji vidim sa ovakvim dnom da li je unutra stvarno ruž.
      Hvala. :D

      Delete
  9. Hahaha, baš mi ne bi palo na pamet da rastavljam :D Sad ću sve NYXovce da pootvaram, osećam se kao da otvaram Kinder jaje :D

    ReplyDelete
  10. I u mom je ruž, ful sa srećnaaa. Hvalaaaa, radoznalost bi me ubila hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahha, kako mi je drago kad pročitam da je neko ipak dobio ruž! :D

      Delete
    2. I u drugom ružu sam dobila ruž a ne žele hahaha

      Delete
  11. haha predobar post :D i originalan.. svakako će dobro doći nekome :D
    s ovakvim dnom sam imala jedino MUA ruž, ali oni se jako jednostavno odvrnu, još je i naglašeno da je na dnu balzam u boji ruža :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E baš sam prvo čitala za MUA ruževe da se dobije balzam u tom donjem dijelu, tako mi je i palo na pamet da čačkam ovaj. :D

      Delete
  12. lol, sad mi još samo treba koji nyx ruž ;)

    ReplyDelete
  13. zanimljiv post i imam NYX ruževe ali drugačije pakiranje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako imaš neki u sličnoj ambalaži probaj "trik". :D

      Delete