Sunday, 3 August 2014

Matching Manicures Sunday

Ovonedeljna tema MM grupe je manikir inspirisan crtićem.

Što se crtića tiče, kao ponosni član kluba djece devedesetih moram još jednom napomenuti ono što svi već znamo - crtaći koji su se puštali na tv-u tada su neuporedivo bolji od današnjih azijskih gluposti koje prikazuju. Čak mi ni Disney nije što je bio nekada, izvinjavam se svima koje je Frozen očarao, ali mene i nije baš.
E tako, dosta hejtovanja, idemo na nokte.

 


Imam koleginicu koja oboooožava Minnie i mora da ima sve oslikano i inspirisano njenim likom, pa je ovaj manikir za nju. 






I naravno, ne mogu završiti pisanje, a da ne spomenem neke omiljene crtiće koje sam gledala, i koje i sada ponekad tražim na Youtube-u. To su Flintstonovi, Scooby Doo, Alfred Džonatan Kvak, Porodica Robinson, Mumijevi, i naravno klasici - Tom&Jerry, Ptica trkačica, Štrum(p)fovi...

Sve ih podjednako volim i dugo mi je trebalo da se odlučim koji da odaberem, ali mi se radilo nešto s crvenim lakom, pa je izbor pao na Minnie Mouse, i ako zanemarimo činjenicu da su se tufnice malo razmazale (nestrpljiva ja), uživala sam praveći ovonedeljni manikir.



Pogledajte koje crtiće su oslikale ostale djevojke.

12 comments:

  1. Slatko :)
    Baš mi je drago da danas nisam sama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni, mislila sam da su svi pobjegli na more. Hvala. :D

      Delete
  2. kjut, točkice se i meni nekad razmažu jer nisam strpljiva ;) malo ti je i mickey na prstenjaku "pijan" ali nije strašno, ja obično za te veće točkice koristim zadnji dio makeup četkica (nekih tanjih naravno) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, Mickey je pijan jer mi je svjetlo u sobi bilo slabo, a baš sam vrhom četkice radila tačkice, nekad radim i vrhom šibice, super ispadnu. :D

      Delete
  3. preslatka mi je kombinacija crvene boje i bijelih točkica, uvijek me podsjeti na minnie :D

    ReplyDelete
  4. Nisam ljubitelj Minnie, ali ovaj manikir mi se sviđa.

    ReplyDelete
  5. Jako su slatki, ja obožavam crtiće i dalje. Novi mi nisu nešto, a apsolutni favoriti pored Dizni princeza, su mi Maza i Lunja, Lisica i pas i Bambi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ih volim pogledati kad naiđem na tv-u na one koje su puštali kad sam bila mala ili kad se neko iz društva sjeti nekog crtića, pa onda nastavimo polusatnu raspravu o onima koje smo voljeli. :D

      Delete
  6. Preslatko je ovo :D da sam bar ja talentirana za nail art :) minnie mi je uvijek bila draga u djetinjstvu, a kupila sam i jedan OPI lak iz njene kolekcije (preporucam ti tu kolekciju - mislim da se zove couture de minnie)

    ReplyDelete