Sunday, 10 August 2014

Matching Manicures Sunday

Današnja tema u MM grupi su šljokice. Donedavno nisam bila baš veliki fan šljokica, jer su se teško skidale, ali nakon što sam naučila kako ih lako ukloniti (opisano ovdje), češće biram glitter lakove za manikir.



 

















Nisam još uvijek spretna s nanošenjem glitter lakova precizno na dio nokta koji hoću, pa je moj izbor danas jednostavan, ali sviđa mi se kako izgledaju šljokice preko ovog mint laka, podsjeća me na more i mislim da bi lijepo izgledalo i na nožnim prstima.

Koristila sam:
Essence Color&Go: 146 that's what i mint
Essence Nail Art Topper: 02 circus confetti
Gabrini 3D bezbojni lak
 


Na linkovima ispod pogledajte šta su i ostaje djevojke radile na temu ovonedeljnog manikira.





14 comments:

  1. Danas ili sareno ili crno bijelo od glittera cini se :D da sam znala i ja bi svoje konfete izvukla :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo mi je žao što ovi šareni na slikama ne izgledaju ni približno šareno kao na noktima, ti bar nisi imala taj problem. :D

      Delete
  2. slatki ljetni nokti :) me likes

    ReplyDelete
  3. dobra kombinacija, lajkam that's what i mint! jako :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trošim ga kao luda i već nekoliko puta sam ga nosila drugaricama da probaju, mogu komotno da budem Essence-ov promoter, kako sam počela. :D

      Delete
  4. Ja sam čak potrošila jednu bočicu that's what i mint-a. Predivna ljetna boja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I moja je pri kraju, a kupila sam ga u junu. Lijepo izgleda i na nožnim prstima, stalno ga mažem. :D

      Delete
  5. That's what I mint mi je jedan od omiljenih Essence lakova. Stvarno je divan. Proslog leta sam bila zaludjena njime, stalno sam ga mazala. Jedino me nervira sto se brzo zgusne. Sad je vec neupotrebljiv, a ostalo ga je jos za koje mazanje.
    Manikir je super. I mene podseca na leto. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam uopšte postoji li to u svijetu lakova za nokte, ali znam da za korektore (one kojima se briše hemijska olovka) postoji tečnost koja može da ga razrijedi kad se zgusne... To bi bila pametna biznis ideja zapravo, jer trenutno imam najmanje pet lakova za nokte koji su ostali neiskorišteni, a bočica je skoro puna. :D

      Delete
  6. Predivan je ovaj minty lak a i confetti su isto... jako lijepa kombinacija i manikura :)

    ReplyDelete