Monday, 25 August 2014

NYX Creamy Round Lipstick: Fire 599

Do ove kupovine nikada se nisam našla ispred NYX stalka sa šminkom, jer u BiH  NYX bozmetika ne može da se nađe u slobodnoj prodaji.
U nedavnoj posjeti Beogradu naišla sam na njihov štand i odlučila počastiti se nečim, pa je nakon desetak minuta isprobavanja izbor pao na ovu nijansu.








Ovu nijansu bih opisala kao mješavinu roze, crvene i koralne sa hladnim podtonom. Na NYX sajtu su je nazvali "vatrenom crvenom".

Sastojci





Nakon upotrebe
Lako se nanosi, kremast je i daje sjajan finiš, kao što se može vidjeti na slikama. Zbog kremaste teksture, ne isušuje usne i ugodan je za nošenje.
Traje kao i svi ostali kremasti ruževi, ne pretjerano dugo, rekla bih da ga popravljam na svakih sat vremena, s tim što ga stavim na usne četkicom u dva tanja sloja, kako bih donekle dobila "stain" efekat s prvim nanesenim slojem.
Pigmentacija je odlična, ono što vidite u ambalaži ćete imati i na usnama, što me je oduševilo i dok sam isprobavala ostale ruževe dok sam kupovala.

Tekstura


Miris
Miris se jedva osjeti, na usnama nikako, ali kad primaknem ruž nosu i dobro udahnem, osjetim neki pomalo fabrički miris koji mi ne liči na miris bilo kog karmina koji imam.

Ambalaža
Ambalaža je ok, ništa što bi vas oduševilo, ali kad se radi o karminima, volim da novac koji dam na njih ide na sam kvalitet proizvoda, a ne na ambalažu. Plastika od koje je napravljena ambalaža je izdržljiva i kada se stavi poklopac možete biti sigurni da se neće nekim čudom otvoriti u tašni i napraviti vam haos, što je za mene sasvim dovoljno da budem zadovoljna ambalažom.

Dostupnost
Kao što sam navela na početku, koliko ja znam, NYX se ne može naći u slobodnoj prodaji u BiH, bar ne u Sarajevskoj regiji (ako griješim ispravite me), ali je moguće naručivati njihovu kozmetiku preko NYX Online prodaja Facebook Stranice.

Definitivno bih preporučila ovaj ruž svima koji vole kremastu teksturu i dobar kvalitet po pristupačnoj cijenu, a ja ću prvom prilikom potražiti neku nude nijansu kojom bih se mogla počastiti.

I još nešto, ako ste se, kao i ja, pitali da li se i karmin u providnom dijelu na dnu ambalaže može iskoristiti, odgovor je da, a u sljedećem postu ću vam detaljnije pokazati i kako.


Koji su vam omiljeni NYX proizvodi i jeste li probali neki od njihovih ruževa ?

22 comments:

  1. Iako u zadnje vrijeme više volim mat ruževe, jako mi je lijepa nijansa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat ruževi su moja vječna ljubav. :D
      Ali i ovaj sam prije neki dan nosila kao mat, samo sam naslonila maramicu na usne i natapkala pudera u kamenu preko i super je izgledalo.

      Delete
  2. Imam dva njihova ruža iz ove kolekcije i zadovoljna sam. Ne koristim ih nešto u poslednje vreme, jer su jače crvene boje, a leti više volim neke rozikaste. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E baš su me crvene nijanse očarale, jedva sam se suzdržala da ne kupim neku, ali i ja češće nosim ovakve. :D

      Delete
  3. Još uvijek nemam ništa NYX, ali uskoro to mijenjam i sad biram od čega početi :) Ruž ne ide za prvu narudžbu ali imaću u vidu ovu tvoju nijansu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam nekoliko njihovih rumenila u paleti i ona su mi odlična, možda da probaš s Taupe rumenilom, baš je hvaljeno svuda. :D

      Delete
  4. lijepa je i posebna nijansa, a ti imaš lijep oblik usana :)
    super mi je kad je ruž kremast, ali dobro pigmentiran :D super što poboljšavaju formule ruževa :)

    ReplyDelete
  5. Odlicna jesenska boja, zaljubila sam se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ove jake posebno volim zimi. Ma zapravo uvijek. :D

      Delete
  6. Početkom septembra planiram posjetiti Beograd, i od NYX-a želim korektor i neki fin ruž :) Ne bih istu nijansu jer meni zaista ne stoje. Šteta što je Sarajevo uskraćeno za NYX :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, vidjećeš koliko nijansi ima, ja sam se izgubila, nisam znala koji prvo da uzmem. :D

      Delete
  7. Eh, mi iz Sarajeva smo za svašta nešto uskraćeni :D Nijansa izgleda super, ali ja nisam dovoljno hrabra za iste xD Nekoliko ruževa sam već "zapikala" i nadam se da ću ubrzo biti u prilici da ih nabavim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa zapikaj i neku jaču boju, you only live once, što bi rekli naši stari. :D

      Delete
  8. ova kolekcija im je baš po mom ukusu :)

    ReplyDelete
  9. Divna nijansa a na tebi još ljepše stoji draga! Imala sam priliku da se lično uvjerim kako ovaj ruž može dobro da izgleda i u jednoj sasvim casual, dnevnoj varijanti, a to si samo ti mogla tako dobro da izneseš:-) Ja sam još uvijek samo na NYC četkicama i sjenkama, ali posle tvoje recenzije a iskustva kako tebi stoji - definitvno ću pazariti i jedan ruž:-) Veliki pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooooo, šta mi se svašta nagovori! :D
      Sjećam se polusatnog razgovora o četkicama i sjenkama, sreća pa smo bile same, svako muško biće bi mislilo da smo skrenule.
      Hvala, ženo draga :*

      Delete
  10. prekrasna boja, baš po mom ukusu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O da, i po mom, ako bih morala izabrati samo jednu boju ruža za čitav život, to bi bila neka ovakva nijansa. :D

      Delete