Monday, 4 August 2014

Ombre Lips

 Kada mogu ombre nokti, ombre kosa, ombre odjeća, zašto ne bi mogle i ombre usne? I to crvene mat ombre usne, jer kad je bal nek je maskenbal.


 moje prvo blogovsko pućenje :D
Sve što je potrebno su tri različite nijanse jedne boje, ili čak dvije, a može se eksperimentisati i sa različitim bojama ili različitim vrstama ombre prelaza. Recimo, moguće je napraviti takav ombre da je vrh gornje usne najtamniji, a rub donje usne najsvjetliji ili ombre koji ide s lijeva na desno.

Ja sam ipak odabrala nešto nosivo i suptilno i sada sam u iskušenju da imam ombre na usnama svaki put kad u izlasku nosim crveni karmin, jer je ovo malo zanimljivije od klasike, a i usne izgledaju veće.



1. Prije svega sam pomiješala čajnu kašiku meda i malo šećera i time istrljala usne, da bi bile glatke. Nakon toga sam ih blago istrljala četkicom za zube, da proradi cirkulacija, od čega postanu malo punije. Nanijela sam balzam i poslije nekoliko minuta prešla maramicom preko, da pokupim višak balzama. Zatim sam na njih stavila tečni puder, kako bi se njihova prirodna boja neutralizovala.

2. Crvenom olovkom sam prešla preko čitave površine. Ovdje nije nužna preciznost, jer to dolazi poslije.

3. Papirnu maramicu sam stavila preko usana, da pokupi višak i sjaj.

4. Tamnijom olovkom sam iscrtala rubove usana i malo prešla preko svjetlije boje, da bi se boje stopile.

5. Najsvjetliju nijansu sam nanijela na samu sredinu usana.

6. Opet sam stavila maramicu preko usana, skinula, a zatim uzela drugu, preko koje sam nanijela puder u kamenu, koji je usne dodatno matirao i koji će produžiti trajnost bojama.

Baš zbog ovog uklanjanja viška sjaja i karmina maramicom, nećete morati da brinete da će ombre brzo spasti ili da će nestati nakon nekoliko zalogaja ili pića.
Već nekoliko puta sam ovo radila i svaki put se pokazao izdržljivim i trajnim.



Koristila sam:
1. Essence Lipliner: 10 Femme Fatale
2. Catrice Longlasting Lip Pencil: 140 Sweet Auberginia
3. Deborah Milano Rossetto MilanoRed: 12

Imam želju da ovo probam i sa pink nijansama, ali nemam prikladnu tamnu boju za to, pa još uvijek njuškam po olovkama u drogerijama u potrazi za nekom dovoljno tamnom.

Da li biste vi probali nešto ovako na usnama?

6 comments:

  1. Volim ombre na usnama, naročito sam narandžastim nijansama, jer mi ponekad u samo jednoj narandžastoj nijansi usne čudno izgledaju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja imam taj problem s narandžastim nijansama, a i rijetko se može naići na neke koje su hladnog podtona i od kojih zubi ne izgledaju žuti.

      Delete
  2. Nisam nikad probala, ali tebi super stoji i opet kazem, imas prekrasne usne :)) da barem ja imam takve eh :D

    ReplyDelete