Monday, 11 August 2014

Ziaja Orange Butter Linija

Ziaja je brend koji je nedavno došao na police CM marketa i zainteresovao me je pristupačnom cijenom i raznovrsnošću proizvoda.
U potrazi za mlijekom za tijelo naišla sam na ovaj set, koji se sastoji od kupke i mlijeka za tijelo i koji je tada koštao 7.70 KM, što je otprilike cijena nekog drugog pojedinačnog mlijeka za tijelo, pa sam odlučila da za istu cijenu probam i kupku i mlijeko.



Na Ziaja Bosna i Hercegovina Facebook stranici se može naći više detalja o samom brendu i ostalim proizvodima, a za ovaj set kažu:
"Ziaja Orange Butter linija
Napravljen od maslaca naranče, koji sadrži narančino ulje dobiveno od narančine kore, bademovog ulja i voska naranče, ima visoku nutritivnu vrijednost za kožu. Čini je vlažnom, glatkom i mekanom, ojačava njezinu zaštitnu barijeru, sadrži prirodni miris naranče
Svi proizvodi su dermatološki i alergološki testirani, PH neutralan, nisu testirani na životinjama.
Namijenjeni svim tipovima kože i za one koji vole nježne, osvježavajuće proizvode za njegu tijela!
"


Orange Butter kremasti gel za tuširanje

Sastojci

Upotreba

Nakon upotrebe
Na koži nakon njega ostaje prijatan miris narandže. Nije agresivan i ne isušuje kožu. Kao i svaki drugi gel za tuširanje, odradi svoj posao i ostavi kožu glatkom i čistom.

Tekstura

Iako piše da je kremasti gel, tekstura je ipak na rjeđoj strani. Recimo, u poređenju s Niveinim gelovima za tuširanje, rjeđe je teksture, ali i takav stvara sapunicu čim ga počnete koristiti.
Jedina stvar kojom nisam oduševljena je boja, jer uglavnom volim da su mi gelovi za tuširanje bijele boje ili providni. Nekako me takvi gelovi više asociraju na čistoću od ovih u boji.

Miris
Očekivano, miriše na narandžu, i to onaj pravi miris, kao kad presječete narandžu i ona oslobodi miris ili kad pomirišete koru, a to mi se sviđa, jer često kupim nešto sa mirisom nekog voća i nikad ne bih pogodila koje je voće u pitanju, a da prije toga ne pogledam ambalažu.
Miris nije napadan, svjež je i blag i veoma prijatan na koži.

Ambalaža

Ambalaža sadrži 500ml,  praktična je za upotrebu i lijepe narandžaste boje.


 Orange Butter losion za tijelo

Sastojci

Upotreba
Nanosim 6-7 pumpica na čitavo tijelo.Često ga nanesem na noge ako nosim haljinu i nakon njega dobiju lijep, njegovan izgled, bez previše sjaja i lijepljenja odjeće za kožu.

Nakon upotrebe
Koža je nakon nanošenja hidratizirana i mekana pod prstima. Ne ostavlja masne tragove na koži i brzo se upija. Nježan je i sasvim dovoljan za njegu u ljetnim mjesecima.

Tekstura



Ima prosječnu gustinu i lako se razmazuje i upija. Poređenja radi, rjeđi je od Niveinih mlijeka za tijelo, a gušći od Baleinih, negdje između.

Miris
Kao i kupka, ima miris narandže, koji se ne zadržava na koži dugo nakon nanošenja. Blag je i ugodan.

Ambalaža

Ambalaža je praktična zbog pumpice, kojom se lako dozira željena količina, pa nema prosipanja i nereda na zatvaraču.

Dostupnost

Ziaja proizvodi su dostupni u CM marketima, a osim ovoga seta u ponudi imaju kreme za ruke, lice, tonike, mlijeka za čišćenje lica i slične preparativne proizvode.
Moj set je koštao 7.70 KM.


Mlijeko bih definitivno kupila opet jer je nježno i blago za njegu kože u ljetnim danima, a kupku ću zaobići samo zbog već spomenute boje, koja vjerovatno nekome drugom ne bi smetala, ali ja prosto ne volim da mi gelovi za tuširanje budu u boji, a ako vam to ne smeta onda će vam se svidjeti i kupka, pogotovo ako naletite na akciju na kojoj se praktično jedno od ovo dvoje dobije gratis.


Jeste li probali nešto od Ziaja proizvoda?

19 comments:

  1. Koristim njihovu kremu za lice i za sada sam zadovoljna :) U mom cm-u su ovi setovi stalno rasprodani i još nisam ulovila niti jedan, a baž bih voljela probati ovaj, jer jako volim miris narandže (i ne smeta mi boja gel za tuširanje :P)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koju kremu koristiš? Jesi pisala o njoj, možda sam previdjela? :D

      Delete
  2. Nisam još ništa probala Ziaja, a mogla bih početi s nekom tuširalicom, losionom ili šamponom :) Vidjeću šta će biti najzanimljivije i šta baš trebam :) Jaaako mi se sviđa što je losion s pumpicom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komentarisale smo jedna drugoj u isto vrijeme 13:47 :D :D :D

      Delete
    2. Hahaha, što ti je blogerska telepatija!
      Evo sad im vidim na stranici da imaju i šampone, ali meni je tjeme malo osjetljivo, ne znam da li da rizikujem, ja ću vjerovatno probati i kreme za ruke, čini mi se da su fine.

      Delete
  3. bas prije par dana dugo sam razmišljala da li da kupim ovaj set.. mislim da sam sada sada odlučna da ga kupim.. meni boja gela ne smeta, a drago mi je sto losion ne ostavlja masni trag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, i meni se to sviđa, pogotovo što nema lijepljenja odjeće za kožu, to baš ne volim.

      Delete
  4. Odlična recenzija, baš mi se dopada kako si ubacila dosta slika. :) Ja sma probala njihovo mleko za telo samo i odlično je, mnogo mi se dopada i koža mi uvek bude mekana nakon tuširanja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :D
      Da, i s ovim je isti slučaj.

      Delete
  5. Još ih nisam probala ali dosta blogera ih je nahvalilo pa ću verovatno kupiti sebi neki njihov proizvod ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam morala probati jer su ih nahvalili, a veoma su pristupačni.

      Delete
  6. Probala sam micelarnu. Dobro skida šminku i nema ljepljivog traga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na micelarnu nisam naišla ali bih je definitivno probala. :D

      Delete
  7. fina recenzijica, i sviđa mi se što je losion s pumpicom, nekako mi je odma urednije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, pumpica je najbolje rješenje za mlijeka za tijelo, sa svakom drugom ambalažom napravim haos nakon dva korištenja. :D

      Delete
  8. Nisam ništa probala, ali moraću :)

    ReplyDelete
  9. Nedavno sam uzela gel za tusiranje od kokosa bez parabena cini mi se, i prezadovoljna sam! Nikad nisam koristila ovaj brend, od sad cu ga koristiti na dnevnoj bazi =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se čini da su im sastojci blaži od onih u standardnim kupkama, i meni je ovo prvi dodir s njima. :D

      Delete