Thursday, 11 September 2014

August New In




U avgustu uglavnom nisam bila kući, pa je i kupovina stavljena na pauzu. Ali, gdje god da odem, ne mogu se vratiti bez laka za nokte (ili lakova u ovom slučaju), pa sam vam ipak odlučila pokazati ovomjesečne novitete i poneki poklon.




Svaka prava blogerka mora da ima bar jednu mirisnu svijeću, zar ne?
Time se vodio drug, koji me je iznenadio ovom Waitrose Vanilla & Cedar Wood svijećom, koja je do mene stigla iz dalekog Dubaija.
Opisivanje mirisa mi nije najjača strana, kod mene uglavnom postoje dvije kategorije: volim i ne volim, a ovaj miris volim i savršen je za malo hladnije dane, kada se ušuškam u krevet i čitam nešto prije spavanja.


 
S lijeva na desno, Gabrini Multivitamin: 350, otkako sam ga dobila, mažem ga na nožne prste i, osim što je nijansa lijepa,  dugotrajan je i ima lijep sjaj.
Na
Cairuo lakove za nokte sam naišla prvi put i odlučila se za tri nijanse, koje sam na kraju takođe dobila kao poklon, a to su 10 rose, 25 orange (pretpostavljam da je naljepnica s nazivom boje zalutala na ovu bočicu, pošto je ova nijansa daleko od narandžaste) i 04 strawberry.
I na kraju jedan od omiljenih lakova za nokte, Golden Rose, čiju nijansu ne znam, jer je spala naljepnica i sa stare i sa ove bočice. Ovo mi je druga bočica i mislim da je ovo prvi lak koji sam ponovo kupila, jer uvijek više volim kupiti malo drugačiju nijansu, ali mislim da ću ovaj kupovati dok god ga budu proizvodili.


Essence odstranjivač laka za nokte koristim odavno, pristupačna mu je cijena i dobro odradi svoj posao, a i traje mi relativno dugo.
Fa dezodorans je kupljen za nošenje u torbi, jer u mom DM-u više ne dobavljaju ona mala putna izdanja Baleinih dezodoransa. Pobornik sam anti-perspiranata u stiku, tako da su mi dezodoransi samo "prva pomoć", a ovaj se pokazao kao dobar izbor za to.


 
NYX Creamy Round Lipstick: Fire 599 je detaljnije opisan i prikazan u recenziji.



Ebelin narukvicu i minđuše sam uslikala s namjerom da vam pokažem da ipak vrijedi učestvovati u nagradnim igrama, jer sam ih dobila na nagradnoj igri na DM BiH Facebook stranici.
Oni često organizuju neke nagradne igre, ali ja ih nekako uvijek kasno vidim.
Ovu sam ipak vidjela na vrijeme i bila sretne ruke.
Narukvicu sam nosila čitav mjesec jer je šarena i savršena za neki ljetni "arm candy", dok minđuše nisu u mom fazonu, pa ću im naći novog vlasnika.


Još jedna bočica Girlz Only šampona za suvo pranje, o kome sam takođe već pisala, i to ovdje.


Zaboravila sam uslikati još poneku sitnicu, ali uglavnom ovog mjeseca sam bila dobra i štedljiva, a i ljudi oko mene su bili darežljivi i na tome im hvala, jer znam da čitaju.

Jeste li probali nešto od mojih noviteta? Imate li sreće u nagradnim igrama?

16 comments:

  1. lijepe nove stvari :D
    prekrasni su mi Cairuo lakovi, pogotovo ta "narančasta" i strawberry :D
    mirisna svijeća je prekrasna, ja po jeseni i zimi jednako poludim za kupovinom svijeća :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nikad nisam bila neki ljubitelj svijeća, valjda zato što se kod nas rijetko mogu naći neke kvalitetne, da ne izlape brzo i da ne mirišu kao miris za auto, ali ova me baš prijatno iznenadila, divna je :D

      Delete
  2. Replies
    1. Pošto je većina poklonjena, mogu reći i da su mi divni prijatelji. :D

      Delete
  3. Divni noviteti! :) Svijeća i NYX ruž jako primamljivo izgledaju. Ja nažalost nisam imala lijepo iskustvo sa Girlz Only šamponima, imala sam dva i oba su preko noći iscurila van.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moguće je da su bočice bile stare ili su bile na toplom mjestu...
      Moje se uvijek dobro drže, ali držim ih na mračnom mjestu.

      Delete
  4. Ebelin minđuše su baš slatke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema ti na profilu nigdje email adrese, javi se na lipstickbewitched@gmail.com, da se nešto dogovorimo onda. :D

      Delete
  5. A daaj, preslatki su mi Cairuo lakićiii :D¨Ipak moram priznati da mi je ruž najljepši dio ovog posta... što ću kad sam slaba na njih :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumijem u potpunosti, dijelimo slabost. :D

      Delete
  6. Najljepsi od svega mi je Nyx ruz! Nisam nista od ovog probala,a sto se nagradnih igara tice, imam srece, dobila sam pet puta ove godine u periodu kad sam igrala nesto, sad bas ni ne pratim vise :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam poprilično sretne ruke, čak sam i na Real Techniques FB stranici osvojila set četki, bila sam u ekstazi tad. :D

      Delete
  7. Ono pakiranje lakova me jednostavno oborilo s nogu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene, ne znam zašto, ali podsjećaju me na Aladinovu lampu... :D

      Delete
  8. Od svega - lakići prosto preslatki dok ruž stavljam na prvo mjesto. Essence odstranjivač sam imala priliku da probam i slažem se sa tobom - OK stvar za pristojnu cijenu.
    Svaka čast na štedljivosti - valjalo je to izdržati!:-)

    ReplyDelete