Sunday, 14 September 2014

Matching Manicures Sunday

Danas se u MM grupi igramo sa temom Half Moon manikira, a ovo je moja verzija.




Zapravo, kad malo razmislim, ovo je jedina verzija u kojoj pravim half moon manikir, s tim što mijenjam boju baznog laka, koja je uglavnom crna ili crvena, ali half moon mi je uvijek leopard uzorak, jer mi klasični, jednobojni half moon brzo dosadi.




 



"Opremu" za pravljenje half moon manikira nemam, tako da sam se snalazila tako što sam rezala i oblikovala običnu samoljepljivu traku, što se pomalo i vidi na slikama, koje, kao i uvijek, ne praštaju greške.




Golden Rose, sa koga je spala naljepnica sa brojem nijanse, ali po swatchevima na internetu bih rekla da je ovo nijansa 322
Flormar True Color: 027
Essence Nude Glam: 06 cookies & cream
Gabrini 3D bezbojni


Pogledajte šta su i ostale djevojke radile na ovosedmičnu temu.





20 comments:

  1. Ovako sa nekim uzorkom kao sto je animal print, stvarno deluje dosta zanimljivije ceo manikir. :) Super ti je ispalo s obzirom da si radila lepljivom trakom. Ja sam isto probala, ali nikako nisam mogla lepo da je isecem u taj oblik iako sam koristila zakrivljene makaze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam se namučila dok sam dobila lijep oblik, ali nije mi bilo druge. :D

      Delete
  2. zanimljivo i super sa animal printom :)

    ReplyDelete
  3. Zanimljiva verzija. Nisam još videla skittlette sa polumesecom, a nisam videla ni ovako ukrašen half-moon. Sviđa mi se.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je prvi put da imam skittlette i baš mi se sviđa. :D

      Delete
  4. Baš jedinstven halfmoon, dopada mi se, svaka čast za ideju :)

    ReplyDelete
  5. skroz cute, sviđa mi se leopard detalj :D

    ReplyDelete
  6. Jako lijepa manikura. I noktići su ti baš lijepi. :)

    ReplyDelete
  7. nadasve originalno, me like it :D

    ReplyDelete
  8. Baš je lepo :) Dopadaju mi se te leopard šarice, baš daju šmek :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, evo nosim ih već treći dan i još uvijek nisu dosadili. :D

      Delete
  9. Tvojih postova sa manikirima nikad dosta:-)
    Noktići su ti divni, a ideja sa leopard šaricama za čistu peticu.
    Kopiram zasigurno:-)

    ReplyDelete
  10. Veoma zanimljiva interpretacija half moon-a. Svaka cast na ideji! I boje su prelepo uklopljene. =^.^=

    ReplyDelete