Tuesday, 16 September 2014

This or That Tag



This or That tag kruži nekoliko dana blogosferom, pa se "cirkusu" pridružujem i ja. Malo kasnim, ali sam čekala da me neko taguje i dočekala.
Tanja sa bloga Velike sitnice i Ana sa bloga ana2cats, hvala na tagovanju!!! :D



 

Makeup

Blush or Bronzer
Bronzer, na pravim mjestima i umjereno mi više odgovara nego rumenilo, koje nosim jako rijetko.

Lipgloss or Lipstick
Karmin, kao što samo ime bloga kaže. :D
Sjaj nosim jednom u nekoliko mjeseci, ne volim ljepljivi osjećaj na usnama, mrlje na čašama i čestu potrebu za popravljanjem.

Eyeliner or Mascara
Maskara,  ajlajner nosim uglavnom naveče.

Foundation or Concealer
Puder. Iako nemam problematičnu kožu, kada stavim samo korektor i dalje imam osjećaj da nemam ništa na licu. I najmanja količina pudera mi više odgovara nego korektor.

Neutral or Color Eyeshadow
Neutralne boje uvijek, ponekad sa dodatkom boje na donjem kapku.

Pressed or Loose eye shadows
Presovane, iako one u prahu uvijek bolje izgledaju na očima, ali sam trapava i imam svijetao tepih u sobi, tako da ih izbjegavam.

Brushes or Sponges
Četke. Da li je iko ovdje izabrao spužvaste aplikatore?



Nails

O.P.I or China Glaze
Nisam probala nijedan brand.

Long or Short
Hm... Ipak kratki, iako u posljednje vrijeme češće nosim duge.

Acrylic or Natural
Nisam nikada imala gelove i ostale "tvorevine", volim prirodne nokte, pa makar bili i kratki, i dalje mogu lijepo da izgledaju.

Brights or Darks
Tamne, obooooožavam tamne boje na noktima.

Flower or No Flower
Iako volim da šaram, cvijeće ne biram tako često. Dakle, bez cvijeća.




Body

Perfume or Body Splash
Uvijek parfem, dan, noć, ljeto, zima, izlazak, predavanja... Parfem.

Lotion or Body Butter
Losion, nestrpljiva sam da čekam da mi koža upije nešto masnije.

Body wash or Soap
Gelovi za tuširanje.

LUSH or Other Bath Company
Drugi brendovi.


Fashion

Jeans or Sweat pants
Džins FTW! :D

Long sleeve or Short
Dugi rukavi.

Dresses or Skirts
Nosim ih podjednako, ali više volim haljine.

Stripes or Plaid
Pruge.

Flip flops or Sandals
Sandale, jer japanke su u mojoj glavi i dalje isključivo obuća za plažu.

Scarves or Hats
Šalovi i marame, zbog kojih se baš radujem jeseni i zimi.

Studs or Dangly Earrings
Ne sjećam se kad sam posljednji put nosila neke veće minđuše, kosa mi je uglavnom puštena, pa se samo zapetlja s njima, a i manje naušnice su mi ljepše.

Necklaces or Bracelets
Narukvice, jer kad god stavim ogrlicu ili lančić čini mi se kao višak...

Heels or Flats
Štikle.

Cowboy Boots or Riding Boots
Kad pročitam Cowboy Boots, automatski pomislim na crvene čizme Ted Mosby-ja iz serije How I Met Your Mother. Dakle, riding boots.



Jacket or Hoodie
Jakna. Tačnije kaputi i mantili.

Forever 21 or Charlotte Russe
Nijedno.

Abercombie or Hollister
Nijedno



Hair

Curly or Straight
Valovita.

Bun or Ponytail
Punđa.

Bobby pins or Butterfly clips
Ukosnice.

Hair spray or Gel
Lak za kosu.

Long or Short

Na mom licu duga, ali su mi Halle Berry, Miley Cyrus i Jennifer Lawrence kraljice kratke kose.

Light or Dark
Generalno su mi ljepše djevojke sa tamnijom bojom kose, jer rijetko kad vidim lijepo njegovanu plavu kosu.

Side sweep bangs or Full bangs
Šiške na stranu.

Up or Down

Puštena kosa.


Random

Rain or Shine
Sunce, jer me uvijek oraspoloži, ali uvijek!

Summer or Winter
Zima zbog kuvanog vina i Božića i šetnje Jahorinom i slojevite odjeće, šalova, rukavica, i tako dalje i tako dalje. :D

Fall or Spring
Proljeće, jer sam dijete proljeća i jer njega više poželim.

Chocolate or Vanilla
ČOKOLADA!!! Evo, pokušavam da opišem ljubav prema čokoladi, ali ništa ne bi dovoljno moglo opisati koliko uživam u njoj.

East coast or West coast
Istočna obala. Više me privlači od zapadne, iako me Sjeverna Amerika generalno ne privlači koliko Evropa. I Azija čak. Južna Amerika isto. A ne bih se žalila ni da me neko pošalje u Australiju. Zapravo, može bilo gdje, ali, eto, Amerika je negdje pri kraju spiska...


Eto, gotovo. :D
Tagujem
Soeurs Beauty Blog
Il Rosetto Rosso
Fluorescent Adolescent

*sve slike su preuzete s Interneta.

3 comments:

  1. Hvala na tagu obavezno radim, pa objavljujem čim prije :-D U dosta toga se slažemo :-D

    ReplyDelete
  2. Hmm odakle da počnem - ovo za japanke i plažu sam se definitivno pronašla, jer sam bila prozvana za to svojevremeno, ako me pamćenje dobro služi:-) Za parfem 24h/day i ruž - draga iste smo! Ove čari zime, Jahorinu i šetnju - nadam se da ću imati priliku da uživam u istim;-), prosto vidim onaj osmjeh na tvom licu i ushićenje dok govoriš o tome,
    Divan post draga moja, slika i prilika tebe!:-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahah, služi pamćenje, u Sarajevu jednog toplog dana smo te vodili na plažu. :D
      A vodiću te i na Jahorinu. :*

      Delete